Persbericht Northwave Cyber Security

Northwave Cyber Security breidt samenwerking met KBR – VRL – LFA uit.

De Koninklijke Belgische Roeibond heeft samen met Northwave Cyber Security hun samenwerking uitgebreid. Northwave Cyber Security zal een hoofdpartner zijn voor de Koninklijke Belgische Roeibond (KBR) – Vlaamse Roeiliga (VRL) – Ligue Francophone d’Aviron (LFA) voor de Belgian Sharks tijdens de ‘Road to Paris 2024’ en richting Los Angeles 2028.
Deze nieuwe samenwerkingsovereenkomst loopt gedurende 5 jaar, nl. tot einde 2028. Northwave ondersteunde al middels sponsoring van kledij van de Belgian Sharks.
Deze wordt uitgebreid met ondersteuning aan de Belgische toproeiers door gebruik te kunnen maken van nieuwe geavanceerde boten. Ook komt er extra ondersteuning voor vrijwilligers waar het Belgische roeien al jaren op kan vertrouwen.

We zijn verheugd dat Northwave Cyber Security onze federaties verder wil steunen.

Northwave bewaakt Europese organisaties wereldwijd tegen cybercriminaliteit. Klanten worden 24*7 adequaat beschermd door een intelligente en afgestemde cyberbeveiligingsoperatie. Door de meest complexe cybersecurity onderdelen aan Northwave uit te besteden, biedt zij organisaties een veilige digitale reis waar organisaties zelf efficiënt aan het roer kunnen blijven staan. Northwave is onder andere gevestigd in Brussel en Leipzig en heeft haar hoofdzetel in Utrecht.

EXR

Ontdek de roeiapp die indoor roeien leuker maakt

NIEUWSBERICHTEN